Waarom moet ik eerst bestellen en betalen, voordat ik een ontwerp krijg?

Wij willen u met veel zorg te woord staan, en troost bieden met mooie herinneringskisten en andere mooie producten. Voordat wij gaan ontwerpen willen wij echter wel zeker weten dat u ook echt een kist of een ander product wilt kopen. Het maken van ontwerpen kost relatief veel tijd. We doen dit erg graag voor u als we zeker weten dat u er uit bent wat u wilt!

Wilt u later toch iets bijbestellen of bijvoorbeeld gaan voor een grotere maat kist? Dan kunnen we de order nog aanpassen en eventuele financiele verschillen bijbetalen of crediteren.

Terug naar Veelgestelde vragen
Naar de Webshop
Contact opnemen

Klantenservice

De levertijd van een gepersonaliseerd product is standaard 3 weken. Heeft u uw gepersonaliseerde product eerder nodig, geef het altijd meteen aan bij de bestelling.

Stel u heeft een herinneringskist nodig voor een begrafenis of condoleance, u kunt dan het beste even bellen ivm korte levertermijn.

Een gepersonaliseerd product echt snel nodig? Bel ons even om te checken hoe druk het is. En of dat nog lukt. Mailen mag ook!

Wilt u iets ruilen of retourneren? Klik dan hier voor onze ruilen & retour voorwaarden en formulier.

Wilt u iets vragen? U kunt ons van ma-vr bellen tussen 9:00 en 17:00 uur op +31(0)70 250 109 2 of via Whatsapp op +31 (0)6 19177026 Of wilt u mailen? info@houtenherinneringskist.nl

Wilt u iets zien, bespreken of ophalen? Wij hebben een kantoor op de Hoog Harnasch 40 te Den Hoorn. Bel even voor u langs komt!

© 2019 - 2020 Houten Herinneringskist | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel